Mustasch och randigheter



Buenos dias mes amigos!
Idag är det tyvärr söndag, vilket betyder skola imorgon. Ingen större tragedi dock, för skolan är för tillfället inte allt för tråkig.
Dagen till ära åkte jag och lilla lillasyster in till stora staden för en shoppingrunda. Själv köpte jag en lustig tröja/tunika/klänning/sak i randigt på Monki, och så mustasch-halsbandet på bilden + ett till på BikBok. Kunde helt enkelt inte låta bli att köpa det, det är så gulligt knasigt! Lillasyster hann köpa ett par byxor och en tröja också innan vi svängde in på McD.
Som sagt, imorgon blir det skola = jag måste åka med en buss som är framme en timme innan jag börjar, suck. Well, that's life, I suppose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0