Frost och poff!



Äntligen fredag! Har varit en himla massa skola den här veckan (tjena mittbena, vad märkligt) och så spinning på idrotten igår. Det var... Svettigt.
Och så hände det ofattbara; det började snöa. Bara sådär. En millimeter, vilket givetvis betydde att bussen imorse var minst en kvart försenad. Nåja, den åkte åtminstone inte i diket, och jag kom till rörlig bild i någorlunda bra tid. Där blev det flimning och redigering med en massa poff(!) och rökeffekter. Morotsfilmen will be awesome.
Och, tja, det är väl ungefär det som hänt. Slängde mig i soffan och såg på Hairspray en sväng när jag väl kommit hem, och insåg att 60-talet nog är min favorittid när det gäller kläder och allt sådant. Well, well, well, nu blir det zappning på TV-burken för att försöka hitta något vettigt att se på, får se om det lyckas eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0