Tisdag gör jag ingenting



Hejsan hoppsan, där fick ni en bild på The Gatway Arch i St. Louis! (välj Klara gymnasium, där blir man allmänbildad!). Anledningen är givetvis den enkla att jag sitter vid skoldatorn och inte var något bättre att bjuda på.

Det är tisdag = eget arbete. Eller eget facebookande, egentligen. Dagen har varit något slags mellanting av här sitter jag och tänker, det kan ni väl förstå och måndag tisdag gör jag ingenting, ingenting, ingenting. Ellr, jo, något har jag gjort. Faktiskt. Skrivit på en svenska-essä om "Svenskan i ständig förändring". Superspännande (läs: sarkasm). Nåja, nu är den nästannästannästan klar, ska bara skumma (mmmm, varm choklad med grädde på toppen!) igenom den och sedan... Eh, ja, något vettigt blir det väl.

Åh, och sedan ska jag vara himla hurtig! Faktum är att jag ska träna, både spinning och funktionell träning. (OBS! Svarar jag inte på mobilen är jag förmodligen död av utmattning)

Vi ska förresten skaffa ännu en hund, ännu en jämthund, och så ska Fia (som givetvis är min favorit och sötast av dem vi har just nu) till farmor. Jag skulle vilja döpa den till Himla. Det ordet använder jag ju konstant, det faller sig ju liksom naturligt att säga redan. Nåja, är inte helt säker på vad pappa tycker om det förslaget...

Nu ska jag sluta skriva och get back to work, så får väl avsluta det här inlägget på samma sätt som jag avslutade min essä: Ja, nu börjar min essä mitt inlägg att lida mot sitt slut, men det betyder givetvis inte att svenska språkets historia världen gör det. Au revoir!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

2010-12-02 @ 14:09:25
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

oj glömde skriva söt blogg =) kramsisar <3

2010-12-02 @ 14:09:49
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0