Poseidon och gamla kameror



Hoppsan, lyckades visst glömma att blogga på någon vecka eller så...
Kan dock försvara mig med att berätta att det dock hänt mycket under den tiden. Åkte till Sunne Vattenland en dag och brändemig givetvis åkte vattenrutschkanor så det stod härliga till. Har börjat lyssna på Breaking Dawn/Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer fast jag egentligen inte är något större fan av Twilight. Har sett Someone Like You Hugh Jackman = awesome, Eragon, Willow min enda tanke: ooooooh, Flitwick!, The Librarian; The Curse of the Judas Chalice no comment.
Ser just nu på Percy Jackson & the Olympians: the Lightning Thief. I think I like it. Dr Hunt från Grey's Anatomy spelar Poseidon! :D
Hittade förresten en gammal kamera på loppis, har dock ingen aning om den funkar eller inte än. Något märke jag inte känner till var det i alla fall, något på M...
Åh, och imorgon blir det tältning! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Minolta kanske i så fall är det nog en bra kamera om den funkar

2010-08-11 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0