En uggla kring min hals



Det blev en sväng in till stora staden Karlstad idag, där bland annat den här lilla krabaten inhandlades. Den är dock inte så liten, närmare en decimeter för att vara exakt. Kanske vore ett sådant halsband en bra present till uggleälskande Linn som fyller år snart? Hm, we'll see...
I övrigt har jag läst en massa som vanligt, har den senaste veckan hunnit med Bridget Jones Dagbok, Män som hatar kvinnor, Sommarboken och Ingen hör hemma här mer än du. Nu har jag bara sisådär halva bokhyllan kvar med olästa böcker, med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. haha aah men visst är det !

2010-07-15 @ 12:13:54
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Linn [Lajn]

ÅH! UGGLAAAA!!! Ska nog ha ett litet ugglekalas...men jag har redan fyllt...men kan ha det senare...när Michelle hunnit komma hem också (A)

2010-07-31 @ 00:35:49
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0