Åtta böcker på en sommar



En ny dag, en ny bok. Ja, ungefär så är det ju faktiskt nu, eftersom jag hann läsa ur Ibland bara måste man igårkväll. Biblioteket där jag bor har som en liten "utmaning" där man ska läsa åtta böcker under sommaren, och så får man en. Bok, alltså. Eftersom jag ändå inte har något sommarjobb kan jag lika gärna läsa. Inte för att jag har något emot det, egentligen. Idag lånade jag Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius. Den är dock ganska tunn och med lite text, så jag lånade Nick & Norahs oändliga låtlista av Rachel Cohn och David Levithan också. Den filmen är en av mina favoriter eftersom Michael Cera är med så jag har länge tänkt läsa den. Nej, nu ska jag lyssna på Kate Nash och se hur lång tid det tar att läsa ur de här två böckerna.

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra Amändi, läs, läs, läs! Det är härligt det!

2010-06-29 @ 19:31:30
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0