Fondanter och andra saker jag gjort



Hej och hå, här var det minsann tomt så att det ekar. Ehum, ja, under tiden jag inte skrivit har jag hunnit med en resa till Götlaborg, en himla massa skolarbete, en flytt tvärs över gatan och ett cykelköp. Bland annat. För tillfället är det dock praktik som gäller, vilket är rätt kul slappt. Får ta och berätta om allt det där roliga i ett annat inlägg, en annan dag, tror jag.
Just idag var jag dock fortfarande påskledig, och eftersom jag köpte tre stycken sådana där små vita formar som jag aldrig minns vad de heter eller om de ens har något speciellt namn för femton kronor på Gengåvan igår bestämde jag mig för att testa ett recept från halv åtta. Ooooooch. Katastrof. Eller, nja, kanske inte riktigt, för inget började brinna eller så, men konsistensen blev riktigt svampig och konstig. Hm, inte kan det väl vara mina bakningskunskaper det är fel på? Nä, det var nog äggen som var felet... Hur som haver, back to praktik imorgon!
Buenas noches, mes amigos!

Följ min blogg med bloglovin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0