Autumn(e) och examinationer



Hej och hå i gardinen den blå, nu är det verkligen höst! Egentligen har jag inget emot det, men det verkar mina fötter ha. Speciellt med tanke på att jag trippar runt bland höstlöv i fusk-Converse... Dessa ska för övrigt bytas ut mot riktiga skor snart, fodrade helst. Försökte för övrigt ta ett till hål i örat själv idag, men ångrade mig ganska snart. Det går bli att låta proffsen göra sitt jobb och slösa bort en hundring istället, jag är ju inte helt glad i blod...
Har de senaste veckorna lyckats med att få mitt första IG (i matte!!!!), blivit spådd i kort och åkt med Kils-bussen cirkus trehundrafemtioarton gånger, hehu.

Något att lyssna på i höstmörkret och som får mig att sakna Örebroarna:
Jimmy Eat World – Hear You Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0