Rund röd prick



Åh wow, en bild på själva bloggaren med de utåtstående öronen själv, tänker ni väl nu. Tja, there's a first for everything.

Tråkigt väder hindrade inte mig, mamma och lillasyster från att ta en tur in till Myrorna i stora staden (a.k.a. stan-stan, eller helt enkelt Karlstad). Blev en sväng inne på Myrorna, som jag dock tycker inte har så mycket grejer. En lila halsduk för tre guldpengar blev det ändå. Sedan en tur till IKEA, där det inhandlades lådor, och vi konstaterade att jag skulle vara en rund, röd prick om jag skulle vara en "form". (Som en nyckelpiga, med andra ord, tjoho!). Åt pannkakor, åkte hem och åkte sedan till moster för fika och en titt på hennes lägenhet. Och tja, nu sitter jag här och skriver efter en middag bestående av ris, kyckling och mörtsås. Åh, och nu kom mamma med citron/lakritsglass. Synd att jag knappt känner någon smak av den för tillfället...
Blir kanske en sväng in till stan imorgon också, vilket leder mig till min fråga. Finns det några bra secondhand-butiker i Karlstad?

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 11:23:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0