Skoprövning och fingerbitande



Idag vid lunch enligt pappa, klockan ett räknar jag knappast som lunchtid blev det en sväng till stan, där det inhandlades vandringsskor. Ja, imorgon blir det ju nämligen att åka hela vägen upp till Lofsdalen. Bonjour träningsvärk, gissar jag på. Nåja, när ett par inhandlats åkte vi hem, och jag stack dumdristigt in fingrarna till kycklingarna. Klart att en av dem himla Falk bet mig i fingret... Sedan blev det för varmt, jag menar, 30 grader i skuggan(?!) att måla plankor i Falu rödfärg, och det såg ut som om jag förblödit flera gånger om. Efter att ha sett halva Spanien vs. Paraguay fotades pappa till valkampanjsbladet som ska skickas ut. Father for fullmäktige! Såg sedan resten av matchen, och tyckte synd om Óscar Cardozo då han missade straffen och grät i slutet.
Nåja, undrar ni varför det inte skrivs något här förrän på torsdag så är jag i fjällen fest hela kvällen och vandrar. Fast det betyder ju inte att ni inte kan kommentera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0