Nyckelpigor och chips (och en och annan bok)



Gissa vad? Jo, jag har börjat läsa ännu en bok. En liten hattaffär på hörnet heter den, och är skriven av Marita Conlon låter lustigt McKenna. Misstänker att den kommer bli en av mina favoritböcker. Den är söt, och i framtiden kommer jag tänka mig att alla i Dublin går runt med hatt på huvudet. Gillar dessutom att man får lära sig lite om kunderna som kommer in i affären innan de faktiskt kommer dit, om hur deras liv ser ut och liknande. Tycker om när böcker inte bara fokuserar på huvudkaraktären konstant.
Tidigare klättrade en liten nyckelpiga nej, inte jag med bara två prickar omkring på fönstret. Försökte ta kort på den, men mitt objektiv är för dåligt ville inte samarbeta just då. Lyckades visst äta chips förut, Disa the shady dog blev glad när jag var så koncentrerad på boken att jag tappade på golvet.

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, vilken tur att jag såg detta inlägg! Hade hört talas om boken men författarens namn var (märkligt nog!) som bortblåst ur minnet ;)

Haha, ja, det är så många fantastiska skådespelare som man bara tar för givet i HP-filmerna! Tyvärr var det länge sen man såg honom, men han lär väl segla förbi i sjuan ;D

2010-10-28 @ 00:15:34
URL: http://cherryace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0