Walking in a winter wonderland



Bara det att det inte var så mycket "wonderland" över det hela, mer likt snöstorm. Dessutom började det tjuta något otroligt vid lunch, vilket visade sig vara ett flyglarm. Hann bli livrädd cirkus fem gånger innan jag fick reda på vad det faktiskt var frågan om.
Har för övrigt visat mig vara mindre ung och bortskämd än mamma trodde under studiedagen, då jag både dammsög och skurade i lägenheten.
Imorgon blir det däremot skola och kanske (förhoppningsvis) filminspelning, om min partner in crime är frisk. Och på torsdag blir det övernattning i skolan, to-to-to-toppen!

Kommentarer
Postat av: Superblogs

Vill du ha fler besökare till din blogg? bli då medlem på superblogg och registrera din blogg i topplistan...

2010-12-07 @ 16:20:12
URL: http://superblogs.topplista.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0