Tänd ett ljus...



Hejsan hoppsan, nu är det minsann december, och snart andra advent! Fast allra viktigast, snart min födelsedag (bara elva dagar kvar)!
Jag älskar julen, så jag har verkligen inget emot att lyssna på julmusik, dricka glögg och packa in paket. Det enda jag inte gillar är att stressa omkring.
För tillfället plågas jag för övrigt av min lillasyster som försöker fixa Lilla My frisyr. Inte supertrevligt, eftersom hon tycker om att dra mig i håret och sticka mig i hårbotten med hårnålar... Nåja, får hoppas att resultatet blir bra, annars får hon inga julklappar... >:] Fast jag har faktiskt redan köpt en.
Au revoir, mes amies, och ha det så bra i midvintermörkret!

Kommentarer
Postat av: Neha

Gott, vill med baka:D

2010-12-06 @ 00:26:01
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Fanny

lussebullen måste vara min absoluta favorit. blir aldrig så sugen som när jag ser den gula färgen. mums!

2011-02-03 @ 08:45:48
URL: http://www.magic-mirror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0