Midvintertid



Hej och hå i gardinen den blå röda, idag är det Lucia!
Just därför har jag både en och två julsånger på hjärnan för tillfället. Lussekatter och pepparkakor har jag ätit en hel hög idag. Mer än den av vanliga skolmaten, skulle jag tro.
Hade med mig Canonen till skolan idag, glad över att få använda den på fotolektionen, och så hade vi inte ens foto. Just my luck. Nåja, det blev lite bilder på stan sedan, och nu funderar jag på att ta med kameran till skolan varje dag.
Åh, och imorgon ska jag på intervju! Jag är nämligen en av de tio utvalda som har chansen att få åka på Raoul Wallenberg Academy For Young Leaders, en ledarskapsutbildning, med andra ord. Nervös, men otroligt peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0