Dan före dopparedan



Dan före dopparedan är det idag, och om ungefär sju timmar är det julafton! Har köpt fler julklappar än något år tidigare = duktigt. Kanske blir jag speciellt givmild när jag befinner mig i Karlstad...? Hm, tål att tänkas på.

Misstänker för övrigt att katten min blivit påkörd, eftersom hon inte varit hemma på flera veckor. Riktigt, riktigt tråkigt, speciellt eftersom den förra katten jag hade också blev påkörd (den på bilden). :/ Rest in peace, kära katt. ♥

Men, till något trevligare! Imorgon är det som sagt julafton, och dagen har ägnats åt att laga mat och nynna på julsånger. Imorgon blir det att åka en bit för att fira jul, på juldagen blir det julfirande hos min kära mor, och på annandagen med mammas sida av släkten. Hoppas på en toppenjul! Fast kommer antagligen vara ganska trött på julmat (och godis, för den delen) sedan...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja äntligen jul snart längtar jättemycket!! Saknar katterna också. Alla våra katter dör ju det är synd. =( :(

2010-12-23 @ 21:59:01
Postat av: johanna-sofia

Såg att du har försökt vinna ett valfritt smycke från Hoof Store. Tänkte tipsa om att jag har en likadan tävling igång nu i bloggen; http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/february/vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-02-25 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0