Skolor och härskarringar



Oui oui, idag besöktes Klara för ett snack med min nya mentor. Han är tysk och cool. Det är en rätt liten skola också, och det är skönt, istället för Virginska med cirkus ett tusen elever. Man får tydligen låna med systemkameror hem också en sort som är häftigare än min och det är ju bra. Det finns tydligen laptops att låna under raster och så också, braaaaa! Oh, excited!
Just nu ser jag på Sagan om ringen som jag pinsamt nog inte sett tidigare, bara den där fyrtiotre minuter långa svenska parodin och jag gillar den. Fast jag kan bara tänka på hur Dumbledore Gandalf skriker "Skrik inte!" i parodin när jag ser honom, ehum... Det hjälper inte att det är den scenen som visas i skrivande stund heller...

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

ÅHH, Scrabble! Kärlek till det spelet.



Jag har ingen aning om vart jag ska leta, men vart jag än har letat så måste det ha varit fel plats.

2010-10-30 @ 09:17:57
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: Lea

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 21:52:24
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0